איך להפוך לעסק ללא מגע בשנת 2020

בשנת 2020, הרעיון של מגע, בין אנשים או בין אנשים לחפצים, קיבל משמעות אחרת לגמרי מאשר בעבר. בגלל משבר הקורונה שתקף אותנו, אזי שנאלצנו להימנע כמה שיותר ממגע. מדובר בהכרח בריאותי, שכן אחרת יכולנו להידבק במגיפה ולמצוא את עצמנו בסכנת חיים.

אך זו לא הסיבה היחידה מדוע אנחנו מנסים להימנע ממגע, להפוך בכל מה שקורה לעסק שלנו. מדובר בתהליך שנמשך כבר לא מעט שנים. בשביל להפוך את העסק שלנו ליותר מודרני, יותר משוכלל, אנחנו מנסים להשתמש באמצעים וכלים שיאפשרו לנו להימנע ממגע בכל דרך. זה נכון עבורנו מבחינת היגיינה וזה נכון במובן הזה, כך העסק פועל ונראה יותר משוכלל.

קורא כרטיסים ללא מגע, הוא אחד האמצעים שעוזרים לנו לייצר עסק ללא מגע. מדובר על קורא אשר מאפשר לנו להעביר כרטיס, מבלי שנצטרך לגעת במכשיר, מבלי שנצטרך גם לגעת בכרטיס עצמו במקרים רבים (תלוי איפה אנחנו שמים אותו והיכן נמצא המכשיר). אותו כרטיס מאפשר לנו לפתוח את דלתות העסק ולעבור מחלל לחלל, בלי שנצטרך לגעת בדלתות או בכל דבר אחר.

שימוש בקורא כרטיסים ללא מגע, הוא דבר מאוד נפוץ בחברות גדולות, בפרט חברות שמבקשות למנוע מאנשים לא מורשים להיכנס לעסק. זה הרבה יותר מסובך מבחינתם לעשות זאת כך. צריך לומר שישנם אמצעים נוספים שיכולים להקשות עליהם בצורות שונות, את הכניסה והמעבר.

מלבד משרדים וחברות גדולות, אנחנו יכולים למצוא שימושים נוספים למכשירים אשר קוראים כרטיסים ללא מגע. למשל, אנחנו יכולים למצוא את זה היום במועדוני ספורט לציבור הרחב, מתנ"סים ומועדוני ריקודים, אנחנו יכולים למצוא את זה בתחבורה ציבורית, שמירת חפצים, ובמקומות נוספים בהם נדרש להיכנס אל המקום או לעבור מחלל לחלל באמצעות כרטיס כניסה.

חשוב לציין גם, קורא כרטיסים ללא מגע, במקרים מסוימים יכול לחסוך לנו לא מעט כסף ולחסוך שימוש בחומרים שונים, שכן אפשר לחזור ולהשתמש באותו כרטיס ושוב ושוב, בין אם זה עבור אותו אדם ובין אם זה עבור אנשים אחרים בהמשך.

כיצד הופכים עסק לנטול מגע?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה נכון עבורנו. מה נכון עבור העסק שלנו, בין אם זה מבחינת העובדים, מבחינת האופי של העסק ומכל מבחינה אחרת בצורה שתאפשר לנו לנהל את תהליך המעבר לכרטיסים והשימוש בהם בצורה טובה.

שנית, אנחנו צריכים לבחון איפה בדיוק למקם את המכשירים, זאת על מנת שיהיה ניתן להשתמש בהם בצורה סדירה, בצורה אפקטיבית ויעילה, כך שהעובדים יוכלו לעבור ממקום למקום, ביעילות ובנוחות.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון כיצד יוצרים פיקוח ובקרה על התהליך. בין אם זה בשביל לוודא שהוא מתבצע נכון ובין אם זה בשביל לוודא שאכן האנשים מבצעים את התהליך בצורה סדירה והמידע נכנס למערכות של העסק, כמו שאנחנו מצפים.

דילוג לתוכן